[ALUMNI APIP] Early Bird: Customer Service HERO

[ALUMNI APIP] Early Bird: Customer Service HERO

CUSTOMER SERVICE HERO - Belajar kendali program Customer Service & Communication.


Jika tuan/cikpuan sertai program ini:

+ Tuan/cikpuan boleh terus berkeupayaan mengendalikan program dengan MATERIAL YANG DIBEKALKAN.

+ Tuan/cikpuan tidak lagi menolak atau teragak-agak jika diundang untuk MENGENDALIKAN PROGRAM customer service.

+ Tuan/cikpuan TIDAK PUNYA MASALAH mengendalikan program separuh hari, sehari atau dua hari.

+ Tuan/cikpuan mahir MENGENDALIKAN AKTIVITI di dalam program customer service ini.


Apakah yang tuan/cikpuan dibekalkan?

+ Training Slide (Boleh terus guna)

+ Template

+ Workbook

+ Inspirational Quotes


Di dalam modul "Customer Service Hero" ini turut dimasukkan modul komunikasi kerana sudah tentunya tugas terbanyak seorang pegawai CS ialah berkomunikasi.

CPIC/CMIC yang menyertai akan dibekalkan slaid, templat, handout dan bahan training lain yang sangat berguna untuk digunakan apabila mahu kendali bengkel ini nanti kepada klien masing-masing.

Tarikh Program: 19 - 20 Ogos 2017
Masa: 10 pagi - 5 petang
Tempat: Bilik Seminar Cubic, Bandar Baru Ampang
-----
Yuran:
RM980.00 Early-Bird CPIC/CMIC 
Pada/Sebelum 14 Ogos 2017
---
RM1200.00 Normal CPIC/CMIC 
Selepas 14 Ogos 2017
-----


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
[ALUMNI APIP] Early Bird: Customer Service HERO
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

BUTIRAN PESERTA

Butiran Pembayaran

Sila lakukan bayaran berjumlah RM ke akaun bank pilihan anda di bawah.

  • Anda mesti memasukkan emel syahida@mytrainingcube.com di ruangan emel semasa melakukan transaksi menerusi Perbankan Internet.
  • Anda mesti mengambil dan memuat naik gambar bukti pembayaran jika anda melakukan transaksi menerusi Mesin Deposit Tunai.
PenamaNadzrun bin Abdul Wahab
No. Akaun562179530507
Buka Maybank2u  

PENGESAHAN